[

נגרות פנים

]

נגרות פנים מעץ מלא הינה תת-תחום בנגרות העוסק במוצרי עץ המיוצרים מעץ מלא בלבד וללא שימוש בפלטות סנדוויץ' מתועשות או בפלטות מצופות בפורניר. נגרות פנים מעץ מלא, למעשה מתייחסת לבנייה מלאה בהזמנה אישית של הלקוח הנעשית על ידי נגר לרהיטים העשויים עץ דובדבן, מייפל, אלון ועוד.

ברכישת פריטי ריהוט בהזמנה אישית מנגר קיימים יתרונות רבים. הפריט מותאם הן מבחינת העיצוב והן מבחינת המידות במדויק לדרישות הלקוח, תוך התחשבות בצרכים הפונקציונליים, בקו העיצובי ובחלל. הליך זה של רכישת פריט הריהוט מנגר הוא שונה משמעותית מרכישת פריט רהיט בחנות ממש כפי שרכישת בגד בחנות שונה משמעותית מהזמנת חליפה מותאמת אישית. ברכישה של ריהוט דרך החנות פעמים רבות אין ללקוח ברירה אלא לבחור את הפריט המתאים ביותר מתוך מבחר קיים ולא פעם להתפשר על רהיט שאינו בדיוק מה שרצה או שאינו בדיוק מתאים לצרכיו. לעומת זאת, רכישת עבודת נגרות פנים מנגר היא אמנם תהליך מורכב יותר, אך מאפשרת ללקוח שליטה מלאה בהליך קבלת ההחלטות ובתוצאה המתקבלת של התוצר הסופי.

נגרות פנים בהתאמה אישית

התהליך תמיד מתחיל בפגישה עם הלקוח. בפגישה אנחנו ממפים את הצרכים והדרישות, מתייעצים ודנים במידות, בחומרים, בצבעים ובסגנון ולעתים אפילו מתייעצים לגבי טכניקות הבנייה השונות. בהזמנת עבודת נגרות פנים מאיש מקצוע הלקוח יכול להביא את עצמו לידי ביטוי, להיות יצירתי וממש לקחת חלק פעיל בעיצוב. כנגר שלא כמו איש מכירות אני לעולם לא 'אדחף' ללקוח פריט כזה או אחר כדי למכור את המלאי הקיים.

לקוחות מספרים כי התחושה שלהם כשהם יושבים בערב עם המשפחה מול ריהוט לחדר אוכל שתוכנן על ידם ונבנה בשיתוף פעולה עימם היא שונה משמעותית מישיבה מול פינת אוכל 'סטנדרטית' שנרכשה בחנות. הדבר בולט אפילו יותר כאשר פונים אלי אנשי עסקים המבקשים שאבצע עבורם ריהוט למסעדות, שכן בעסקי המסעדנות קיים דגש רב על יצירת אווירה ייחודית המותאמת במיוחד לסטייל או לאופי של בית הקפה או המסעדה.

מזה שנים רבות שאני מייצר נגרות פנים בהתאמה אישית עבור מגוון רחב של לקוחות פרטיים ומוסדיים של שולחנות אוכל וכסאות, שידות מיוחדות וספריות, ויטרינות, ספות ופינות ישיבה, מיטות ושידות מותאמות, מכתבות ושולחנות לישיבות ולמשרדים, דלפקים לברים וריהוט ייעודי למסעדות ולבתי קפה. במידה והלקוח מעוניין ניתן גם להשתמש בריהוט ובמוצרים מעץ ממוחזר שמשווים לעיצוב אופי מיושן ואותנטי, ניתן לחדש רהיטים ישנים וחלונות ודלתות ולהתאים אותם לבית הלקוח או לעסק.

אם אתם מחפשים נגר אין ספק שהגעתם למקום הנכון. עם מומחיות בכל תחומי הנגרות – לא משנה מה הדרישות, אני יכול לבצע אותם. מעיצוב ובנייה ועד לחידוש של רהיטים ישנים. בין אם אתם מחפשים נגרות בעיצוב מודרני, עכשווי או עתיק, אשמח לעבוד לפי המפרט שתציעו או לחילופין, במידה ותזדקקו, לתת חוות דעת מקצועית.

עם ניסיון רב בתכנון בנייה ועיצוב של רהיטי עץ מלא מכל הסוגים כולל שחזור רהיטי עץ ורסטורציה, אוכל לעזור לכם בכל דרך. התקשרו 0502388789  או שלחו הודעה דרך האתר.

[

דוגמאות של נגרות פנים מעץ מלא

]

דילוג לתוכן