[

ריהוט גן

]

יותר ויותר בתים בישראל מוסיפים ריהוט גן עץ מלא לגגות, לחצרות, לגינות ואפילו למרפסות שלהם. הרהיטים מוסיפים סטייל ומשדרגים את המראה בעיקר אם כבר קיימת פרגולה, מרפסת עץ או משטח דק המדברים באותה שפה עיצובית. ריהוט גן עץ מלא יכול להתאים למגוון רחב של חללי חוץ, בין שהעיצוב שלהם הוא קלאסי או מודרני. הם נעימים למראה, דורשים תחזוקה מינימלית וקלה ומעניקים טאצ' חמים ומשפחתי של אווירה כפרית.

ריהוט גן באופן כללי מיוצר מחומרים שונים כמו מפלסטיק או מעץ ואפילו ממתכת – לכל אחד יש את ההעדפות שלו. ריהוט גן איכותי ומסוגנן חשוב לא פחות מאשר בחירת ריהוט לתוך הבית. פלסטיק מחזיק מעמד במשך מאות שנים אבל אנחנו יודעים שהוא לא טוב לסביבה ויותר מכך אין אפשרות לחדשו ותהליך הבליה שלו קבוע, מתכת היא חומר נהדר לריהוט אבל היא מחלידה ולאחר זמן מה תצטרכו להחליף אותה בין שתרצו ובין שלא. ומה לגבי עץ? במחשבה ראשונית עץ יכול להירקב, להיות רגיש למזיקים או להיפגע ממזג האוויר אבל האמת היא, שעם טיפול ותשומת לב נכונים, ריהוט גן מעץ מלא יכול להחזיק מעמד לכל החיים.

אז מה היתרונות האמיתיים של ריהוט-גן מעץ?

קל לתחזוקה. אנשים רבים מניחים שריהוט גן עץ צריך להיות צבוע בצבע מיוחד או שמן כדי שיחזיק מעמד לאורך זמן אבל האמת היא שיש סוגים מסוימים של עץ שכל זה פשוט לא נחוץ. תתפלאו אבל אפילו עם תנאי מזג האוויר הקיצוניים של מדינת ישראל, ריהוט גן עץ יחזיק מעמד טוב יותר ולזמן רב יותר מאשר רוב החומרים האחרים. הוא לא מחליד כמו מתכת וגם לא מאבד את צבעו בשמש כמו ריהוט מפלסטיק. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לשמור על הניקיון בקלות עם מברשת זיפים רכה ודלי מים חמימים. תוכלו לצבוע, או לשמן את ריהוט גן עץ שלכם, אבל זה לא חובה, אלא אם כן הרהיטים אינם מוגנים במהלך חודשי החורף ובאופן כללי ככל שהריהוט יוצב במקום המוגן אפילו במקצת מהשמש כך יחזיק מעמד לאורך זמן.

סִגְנוֹן ריהוט גן עץ הוא ריהוט שמביע אמירה ומכתיב לחלוטין את סגנון הגינה ולעתים אפילו את סגנון הבית. כחומר גלם ניתן ליצור ממנו רהיטים יפיפיים בעלי חיתוכים מיוחדים, ניתן לגלף אותו ולחתוך אותו לכל מיני צורות ולשלב בו קווים מעוצבים וזוויות מיוחדות ואפילו קימורים מפוארים. עם ריהוט גן מעץ מלא אפילו לפריטים הכי 'נורמליים' ו'רגילים' יכול להיות סגנון משלהם.

בְּחִירָה עץ הוא חומר כל כך תכליתי שניתן להשתמש בו כמעט לכל דבר הרבגוניות שלו כחומר גלם היא עצומה. בדיוק כמו שבנגרות פנים נוכל לבחור את סוג העץ ואת העיצוב המתאים לנו, גם בנגרות חוץ אם נבחר בעץ תפתח בפנינו מניפה עצומה של אפשרויות. האופן שבו ריהוט גן עץ נתפס השתנה כל כך בשנים האחרונות – אם פעם ריהוט הגן הסטנדרטי היה שולחן עם כיסאות, כיום לקוחות מחפשים פריטי ריהוט גן משולבים כמו שולחן אוכל, כיסאות, ספסלים, מושבי נדנדה ועוד.

ריהוט גן עץ הוא לא רק לגינה הפרטית שלכם בבית. ניתן למצוא ריהוט גן עץ מלא בבתי עסק, במפעלים ובמוסדות, בבתי קפה ואפילו בגינות ציבוריות מיוחדות ומושקעות. שלא כמו ריהוט פלסטיק או ריהוט מעץ שאינו מלא, רהיטי גן עץ מלא הם עמידים במיוחד בפי פגעי מזג האוויר הישראלי ונשמרים לאורך שנים רבות. רהיטים אלה ניתנים לעיצוב, לצביעה ואפילו לריפוד במידה ורוצים, הם מודולריים, ניתנים להתאמה אישית וניתנים לייצור בכל מידה.  

עם וותק, ניסיון ואהבה עצומה לעבודה עם עצים, אשמח לעצב ליצור ולהתקין עבורכם ריהוט גן עץ בהזמנה אישית. יש לי מגוון רחב של דגמים קיימים מתוכם תמיד תוכלו למצוא את מה שאפילו לא ידעתם שחיפשתם, ובהרבה מקרים אני גם מתכנן ומיצר דגמים חדשים על פי בקשה של לקוחות, מעצבים או אדריכלים.

[

נדנדות עץ

]

[

שולחנות גן מעץ

]

[

ריהוט גן מעץ

]

דילוג לתוכן