[

ממוחזר

]

הרהיטים שלנו באים עם סיפור או לפחות הופכים לסיפור אחרי זמן מה אצלנו בבית או בבתים של אנשים אחרים. הסיכוי להיתקל ברהיט שכזה נמוך ולכן הרבה פעמים נגרים ומעצבי רהיטים מנסים להגיע ליצירת המראה המיושן על ידי יצירת פגמים או אשליה של פגמים בטקסטורה של העץ, שתיתן את התחושה שלרהיט יש סיפור מאחוריו.

לגור עם סיפור

עצים ישנים וממוחזרים מפירוק ידועים כעצים איכותיים, קלים לתחזוקה ובעלי עמידות גבוהה במיוחד. לרוב, המקור לרהיטים מעץ ממוחזר הוא ברהיטי עץ ישנים שעבר זמנם, בבתים מעץ, בקורות שאין בהן שימוש, בספינות, חביות קוניאק או יין משומשות, פרגולות, דקים, גדרות או ארגזים ישנים. כשאנחנו בוחרים למחזר רהיטים אנחנו שומרים על הסביבה ומצמצמים את הפגיעה האקולוגית מפני שאין צורך בכריתת עצים ליצירת הרהיט ומפני שהליך הייצור הוא מסורתי ידני ואינו מזהם. 

שלא כמו רהיטים המגיעים מהמפעל, המיוצרים תחת קו ייצור סטנדרטי של סדרות רהיטים, רהיטים מעץ ממוחזר הם יצירה מקורית בעלת אופי וטקסטורה ייחודית שהופכת אותם ומשום שכך גם את הבית עצמו, למלא אופי ובעל מראה אותנטי במיוחד. שילוב של רהיטים מעץ ממוחזר בעיצוב מוסיפים בבית תחושת כפריות וחיבור לטבע, אווירה ביתית נעימה ואפילו ערגה היסטורית.

אם עדיין לא השתכנעתם – טיפ עיצובי

אולי יעניין אתכם לדעת שרהיטים מעץ ממוחזר יכולים להשתלב בצורה מופלאה בסביבה בעלת סגנון כפרי ואפילו בסביבה בעלת אוריינטציה של עיצוב מודרני חדשני. רהיטים מעץ ממוחזר למעשה ממתנים את ה"כובד" של רהיטי העץ המלא בעיצוב הכפרי, ולעומת זאת, מרככים או ממתנים את ה"קור" של המינימליזם התעשייתי בעיצוב המודרני. הם תמיד מוסיפים סטייל ונותנים טאץ' עיצובי מיוחד שיהפוך כל חדר למאסטר פיס.

יש לי תשוקה ענקית לעבודה עם עצים מכל הסוגים. מבחינתי, לקחת רהיט קיים, לרענן אותו, למרק אותו ולתת לו חיים חדשים זה כיף גדול והזדמנות שאני תמיד אשמח לקחת! רוצים ריהוט מעץ ממוחזר?

דברו איתי, התקשרו 0502388789 או שלחו הודעה דרך האתר, ואחזור אליכם בהקדם האפשרי.

[

ריהוט מעץ ממוחזר

]

דילוג לתוכן