[

ריהוט מעץ מלא

]

אם החלטתם לשפץ או לעצב מחדש את הבית עומדות בפניכם הרבה מאוד אפשרויות. ריהוט קלאסי, ריהוט כפרי, ריהוט מודרני או ריהוט בעיצוב חדשני הם רק חלק מהם. השוק מלא בצבעים, גדלים סגנונות וטקסטורות ולמרות זאת, לפעמים, כל מה שאנחנו באמת רוצים זה לחזור למקורות עם ריהוט עץ מלא שייתן לנו הרגשה חמימה ונוחה ושיעניק לסביבה שאנחנו שוהים בה אווירה משפחתית ושלווה.

לגור בעיר, להרגיש בכפר

עם ריהוט כפרי מעץ מלא תרגישו שאנחנו מתגוררים בכפר אפילו אם זה באמצע העיר הסואנת. ריהוט מעץ מלא או בשמו המוכר יותר, ריהוט כפרי אותנטי, מיוצר מעץ מלא ולעיתים משילוב של עץ וברזל ביחסים שונים ומאפשר עיצוב של פינות ישיבה, שולחנות, כיסאות, פינות אוכל, שידות, ויטרינות לפנים הבית, לחצר ולגינה, ריהוט גן ומוצרים נוספים לחצר, ולמעשה כל רהיט שימושי שתוכלו לדמיין. 

ריהוט כפרי מכניס הביתה אווירה טבעית, רגועה, נינוחה, שלווה ומנחמת. ניתן לשלב רהיטים מעץ מלא גם בעיצוב עכשווי או עם פנג שוואי. ריהוט מעץ מלא (כפרי) הוא ריהוט המיטיב עם האווירה הקיימת בבית, משדרג את החלל ויכול להפוך אותו משומם ומשמים למרגיע, שליו, נעים ואולי החשוב מכל, ביתי.

עץ אלון, עץ דובדבן, עץ מייפל… מה העץ שלך?

ישנן חנויות רבות בתעשיית הריהוט שמוכרות ריהוט ש"נראה" כפרי אבל לא באמת מכיל חומרים טבעיים ולרוב אפילו לא עשוי מעץ מלא אלא עשוי מעץ מעובד עם פלטות סנדויץ' מתועשות כמו סיבית או דיקטים. חשוב שתדעו, ריהוט כפרי אמיתי אותנטי עשוי מעץ מלא. ניתן כמובן לשלב בו אלמנטים עיצוביים נוספים כמו ברזל או זכוכית אבל הריהוט עצמו חייב [להכיל] להתבסס על עץ מלא. עם שנים רבות של בנייה ועיצוב של רהיטים מעץ מלא אוכל לעצב עבורכם את פינת הישיבה שתמיד חלמתם עליה, שידות מיוחדות, ספריות, ויטרינות, שולחנות "אבירים" (שולחן שמיוצר מפלטה אחת) ולמעשה כל דבר שרק תרצו. תוכלו לבחור את סוג העץ – אלון, מייפל, דובדבן ועוד – תוכלו לבחור עיצוב קיים ואפילו לתכנן עיצוב ייחודי מיוחד שהוא רק שלכם שלא תמצאו בשום מקום אחר.

עם ניסיון רב בעיצוב, בנייה, שיפוץ והתקנה של מגוון רהיטים עץ מלא, אוכל ואשמח לעזור לכם בכל דרך. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להרים אלי טלפון ל – 0502388789  או לשלוח הודעה דרך האתר. 

[

ריהוט מעץ מלא

]

דילוג לתוכן